Романс в реалния живот: двойки, които срещнаха мача си, докато пътуват

Съдържание:

Видео: The Last Reformation: The Life (2018) - FULL MOVIE 2024, Юли

Anonim

Тъй като времето става мрачно и февруари се затяга, може би няма по-голяма почивка от края на зимата от поп цвета, който носи Свети Валентин. Независимо дали сте женени, запознанства или неженени, има радост да се намери в любовните истории, особено когато тази история е случайна среща по време на пътуване.

Не е тайна, че пътуването е благоприятно за романтика - разходка покрай Сената в Париж, посрещната среща с красив непознат в Буенос Айрес, целувка в нощта на плаж в Панама - съобщава се, че пътуването може да овкуси секса и дори да помогне да се оправи разбито сърце.

Следните романси в реалния живот се провеждат в далечни дестинации, на мили от домовете и зоните на комфорт на хората, които им казват. Там е Марк Чой и неговата история за щастливо летище, с което се движи с бъдещата си съпруга. Има Betine Gjoelberg и возенето на метрото, което завинаги промени живота й. Има Лола Мендес, за която всяка среща е ново приключение в чужбина. Всяка от следващите истории е напомняне за това как любовта може да ви намери на най-невероятните места.

Намиране на този в Южна Африка.

„През август бях на почивка с мой приятел в Кейптаун и направихме шофиране до Кейп Пойнт за деня, за да видим невероятните гледки, гледащи на юг, между тях и Антарктида буквално няма нищо. Има наистина специално място, наречено Dias Beach на около 10 минути пеша по скалите. Вълните бяха огромни и имаше няколко луди хора, които се опитваха да ги сърфират (имайте предвид, беше средата на зимата!). Плажът беше празен, с изключение на няколко души, единият от които беше това красиво русо момиче и разговаряхме.

Мислех, че е невероятна. Времето беше кратко и трябваше да си тръгнем, затова се сбогувахме и тръгнахме по отделните си пътища. Сигурно е да се каже, че бях малко разочарован. На връщане моят приятел ми предложи да спрем на няколко километра по пътя на място, известно с диви пингвини и половин час по-късно, случайно, тя се появи още веднъж с приятелите си. Нямаше да я оставя да изчезне отново, затова се затичах и взех номера й. Отидохме за среща тази нощ в Кейптаун, а останалото - както се казва - е история! Втората ни среща всъщност беше в Мюнхен, а третата ни в Барселона. " -Бен Шахам, директор на операциите в Културно пътуване

Любовна история „Неговата“ и „Нейната“.

„Ние бяхме колеги в Лондон и станахме близки, въпреки че нищо не беше разбрано“. Небрежно тя предложи да дойда с нея в Китай; небрежно казах „да“. Хонконг беше стена от топлина, така че когато преминахме в Кантон и небето се отвори, ние телепатично се съгласихме да седим под дъжда, докато местните жители се взираха в двама странни англичани. В Гуилин се чудехме на куполните карстови хълмове, ядохме зелени портокали и наблюдавахме как небето става розово или виолетово. Къпехме се в река Ли и след това облякохме ризите един на друг и намерихме частна килия в мъжко общежитие за една йена на нощ. Тя носеше бяла шапка с широка периферия.

„В Хонконг се целувахме с главата надолу, докато се надвесихме над стената на наблюдателната площадка на центъра на Хоупуел. Беше (сравнително) безопасно: не можах да падна по-далеч, отколкото бях направил вече. " -G (Неговото)

„Хималаите достигнаха върха си далеч под нашия полет, осеян с розово-златист изгрев. Не ставаш много по-висок от това. Въпреки че го направихме. Далеч от дома си в непозната земя с непознат език. Разходихме се, поговорихме, загубихме се. Закъсняхме от тайфун. Получихме груби и ухапани от комари и напоени с дъжд. Обичахме всичко по въпроса и в крайна сметка един друг.

„Купих фенер като онези, които се люлееха на кея на остров Лама. Пуснах бутилка змийско вино на тротоара, където се разби и кърви, като ни накисна и отряза палеца. Сключихме пакт за среща 10 години по-късно на половината път нагоре по Емей Шан - свещена будистка планина - в случай, че се загубихме някъде по средата. Махнах с самолета му обратно в Лондон и се отправих към Австралия. На чисто новия си Walkman изсвирих много силно неговата компилационна лента. Това бяха нещата

, и мечтите ни бяха осъществени. " -А (нейни)

Двойките, които пътуват заедно, остават заедно.

„Когато за първи път срещнах Джеф в Ню Йорк, имах планове да пътувам до Лондон, за да прегледам няколко хотела през следващия месец. Бяхме се срещали един месец, когато една вечер излязохме на питиета и - след като се получи една бира твърде много - поканих Джеф да се присъедини към мен в Лондон. Винаги съм бил доста импулсивен човек, така че бях изненадан, когато Джеф съвпадна с моята спонтанност и каза „да“!

„Като току-що отсечена двойка долетяхме до Лондон, като решихме в последната минута да разширим пътуването, за да включим Париж. Въпреки че бях ходил във Франция много пъти преди, няма нещо като влюбване на фона на Париж. Ние бяхме върховното романтично клише: танцувахме по улиците, ходехме по Сена, оставяхме ключалка на моста Ponts des Artes, споделяхме сладкиши от Нотр Дам. Пътуването заедно ни позволи да се свържем по-дълбоко, докато се сблъскахме с езиковите бариери, изгубихме се и се засмяхме през спомените си от пътуванията. Това беше най-романтичното пътуване и на връщане в Ню Йорк бързо решихме да се преместим заедно. Нашата вихрена романтика само разцъфна с времето, а днес-години по-късно - ние все още сме заедно, все още пътуваме и се подготвяме за следващото си голямо приключение в Азия. " -Nikki Vargas, пътен редактор на Trip Trip

Международна любовна връзка.

„Срещнах моят човек в Мадрид миналия март, но замина за Италия само три месеца по-късно през май. Никой от нас никога не е възнамерявал (или е искал) да бъдем в отношения на далечни разстояния, но пътуванията ни държат заедно. През май прекарахме романтичен уикенд в Болоня, ядейки всичко на виждане. През юли отидохме до Венеция и се разхождахме по каналите под лунната светлина. Той ме срещна във Фес, Мароко през октомври, за да отпразнувам рождения ми ден и аз се върнах в Мадрид за две седмици през декември за празниците. Въпреки разстоянието успяхме да се влюбим, като пътуваме заедно и изследваме нови градове. Взаимното ни любопитство и признателност към другите култури помогнаха да се изгради дълбока връзка между нас. Доброволен съм в Индия от шест месеца и той планира да дойде на посещение за фестивала Холи през март. Ще измина година, откакто се срещнахме и на третия си континент, който посетихме заедно. " -Лола Мендес от мис Филателиста.

Любов във времето на раницата.

„Срещнах съпруга си и партньора си за пътуване с влак между Краков и Будапеща. По-конкретно, това беше случайна лепенка с мръсотия в средата на нищото в Словакия. Именно там видях красива раница да преследва нашия влак. Попитах моите австралийски влакови състезатели защо тук ще има раница, когато казаха, че я познават. Оказва се, че тя е била заключена от спалната кола и е трябвало да се движи от една кола до следваща, за да влезе, преди влакът да започне отново да се движи. Вечеряхме в нашата малка двуетажна стая, а аз прекарах нощта, трупайки смелостта да я помоля за имейл адреса си. Всичко беше странен обрат на съдбата, който се оказахме в същата къща за гости в Будапеща - 10 години по-късно заедно се върнахме в същата къща за гости. ” -Шон Робъртсън от този живот в пътуване.

Среща с бъдещата си съпруга на летището.

„Съпругата ми и аз ходихме в гимназията заедно. Тя беше една година под мен и докато тогава бяхме познати и повече приятели на приятели, определено се виждахме от време на време на произволни места през годините.

„Преместих се в Ню Йорк малко след колежа и започнах да работя тук. През октомври 2013 г. един от приятелите ми се ожени в Тексас и аз пътувах обратно за сватбата. Аз се мотаех в терминала, обърках се с моята камера, когато някой ме помоли да се изнеса, за да могат да използват контакта, за да включат телефона си. Когато вдигнах поглед, се стреснах да видя познато лице. Бъдещата ми съпруга ми веднага ме позна и скоро разбрах, че работи за клиент в Ню Йорк и току-що се премести там. Веднага казах, че трябва да се съберем, след като двамата се върнем в града и си обменихме информация за контакт. Качихме се на (същия) самолет и отлетяхме обратно към Тексас.

„Ето, ето, този уикенд ураганът Санди удари и ние бяхме заседнали в Тексас за неопределено време. Възползвайки се максимално от нашето време, решихме да продължим на няколко дати, а останалото излетя оттам. " -Марк Чой, редакционно и комерсиално видео в Културна екскурзия.